Bäst just nu

Okej, allt det som står här kanske inte är bäst just nu, men vissa saker av det som jag ska skriva är verkligen bäst just nu!
Jag har haft min första riktiga skoldag nu och det kändes verklige som att jag inte varit borta alls, helt stört att det bara krävs en dag för att i princip radera ut 2,5 månads ledighet! Men det finns saker som helt klart gör mitt sista år på skolan värt att gå trots att jag inte har mkt till övers för min klass; filosofilektionerna med Erik! Oj oj säger jag bara, det var nog det bästa jag nånsin varit med om, helt sjukt vad kul vi kommer att ha den här terminen med Erik! Han verkar verkligen grym på det han gör.

Och nu tänkte jag väl då dra en liten lista över det där som faktiskt är bäst just nu.

Bon Jovi - Bed of Roses
Såååå underbar! Jag får gåshud när jag lyssnar på den och jag kan inte låta bli att älska den!

Sugarbabes - Ugly
Såååå jävla sant det som sägs i låten, lyssna på texten en gång och verkligen tänk efter så kommer ni också att inse det!

Filosofi med Erik, japp det finns inget annat att säga.

Camilla, skolans coach! Blev så glad när hon kom fram till mig igår och kramade om mig där mitt på skolgården, har behövt henne av och till den här sommaren och nu är jag tillbaka där hon finns.

Vännerna utanför skolan, det är ni som kommer bära upp mig det här året helt klart. Ni kommer att vara nödvändiga.

Torsdag, blir förhoppningsvis bäst också eftersom jag förhoppningsvis ska träffa Honom då, underbara kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0