Så otroligt besviken

Ja, jag kan ju säga er att torsdag definitivt inte blev nånting som skulle varit med på "Bäst just nu listan" för det blev definitivt inte bäst, snarare precis tvärt om.
Jag var så oerhört ledsen och upprörd hela torsdags kvällen och ville inte göra annat än slå människan sönder och samman för det han gör mot mig.
Han säger att han vill träffa mig och att han ska ringa när han slutar jobbet, men vad händer? Jo, så klart så ringer han aldrig. Nu har det snart gått 48 timmar sen han skulle ringa och jag har fortfarande inte hört ett jävla ljud, inte ett sms, inte ett telefonsamtal, inte ett mail, ingenting!
Och jag som trodde att han var annorlunda, men tydligen var han inte det, han var precis ett sånt svin som var ute efter en enda sak och sen kunde han slänga bort mig som något han inte ville ha!
Eller var det här hans sätt att hämnas för det som hände i våras? Var han ute efter att såra mig lika mycket som jag, enligt honom, sårade honom? I så fall vill jag lova att han definitivt har lyckats med det, han har sårat mig något stört mycket, antagligen mycket mer än han någonsin kommer att fatta eller ens bry sig om.
Tack för att du öppnade mina ögon Bolmen, tack för att du fick mig att inse att världen inte är en fin plats utan en plats där man tar det man vill ha och sen slänger bort resten!


Men jag trodde faktiskt att du var annorlunda... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0