Så trött på allt

Ja, jag är så trött på allt. Jag orkar inte med det längre helt enkelt.
Jag föll pladask för killen så fort jag faktiskt träffade honom och det verkade ju nästan som att något var besvarat, men jag har nu insett att det antagligen inte ens var så.
Jag ger mig, jag slutar hoppas på massa saker för jag har insett att om jag hoppas så blir jag bara besviken och nu orkar jag inte med det längre.
Jag ger mig, världen är inte en plats där alla är lyckliga, och jag är en av de som inte är lyckligt lottade med att hitta den där lyckan i kärlek.
Jag har mina studier och mina vänner och de gör mig lyckliga, men kärleken är verkligen inte min grej och det verkar inte som att det finns någon speciell ljusning borta vid horisonten heller tyvärr.
Jag verkar tyvärr dras till killar som inte vill ha mig, och de killar som vill ha mig vill inte jag ha för att de är inte min typ av killar. Asså jag vet inte vad jag ska göra längre!
Så jag gör helt enkelt det lättaste, slutar hoppas för jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0