Jag är lycklig

Ja, jag är lycklig,
visst att det ibland svider att vissa människor inte är vad de utger sig för att vara,
men jag är lycklig utan dem i så fall.
Jag saknar inte den tiden som var,
det gör jag faktiskt inte.
Jag trivs så otroligt bra med mitt liv precis som det är just nu,
jag vill inte ändra på någonting.
Speciellt inte en viss del där en viss person är inblandad...

Jag blir alltid så glad när jag tänker på dig,
du kan få mig att le utan att ens vara i närheten.
Jag är så otroligt lugn när jag är med dig,
hela din närvaro är så lugnande.
Du kan få mig att bli så otroligt frustrerad att jag inte vet var jag ska ta vägen,
men samtidigt så blir jag tillfreds när jag är med dig.
Du ger mig en väldigt härlig känsla inombords,
du får mig att skratta,
du får mig att le,
du får mig att känna mig lycklig.
Och det är dig jag tycker om,
allt du är och allt du gör mot mig.
Du är så underbar,
vet du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0