Underbara klasskompisar <3

Ja, det finns några stycken som verkligen är sånna där riktigt underbara människor som ger ens självförtroende en sån boost så det är helt galet.
Salma & Suzan, ni får mig att bli så glad ibland, så tokigt glad och ni vet säkert inte ens om det själva!
När ni säger saker som att jag har ett vackert ansikte eller så, jag blir så glad och ni får mig alltid att skratta och le, ni är verkligen GULD värda!
Ni är så bra,
ni är helt underbara och ni gör skolan roligare!

Ni är bara så sjukt bra!
Ni ska bara veta det!
image39image40
















Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet :D De är bäst! Saknar de verkligen! Synd att Salma flyttat från salem :(

2007-12-11 @ 10:28:16
Postat av: Sandra

Jag vet :D De är bäst! Saknar de verkligen! Synd att Salma flyttat från salem :(

2007-12-11 @ 10:28:40
Postat av: Sandra

Jag vet :D Håller med dig! De är bäst! Saknar de .. synd att Salma flyttat från Salem :(

2007-12-11 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0