Förvirrad, men samtidigt till freds med tillvaron

Ja, det är väl bästa sättet att beskriva vad jag känner just nu. Jag är fortfarande lika förvirrad som sist jag skrev för inte ett skit har förändrats i fråga om allt som förvirrar mig, men samtidigt känns det så mycket bättre med andra saker det att just nu faller lite i glömska.
    Jag har blivit sams med en kille jag har varit osams med i flera månader nu. Jag sårade honom tyvärr och vi pratade inte alls med varandra under en tid, men ikväll tog jag mod till mig och skrev till honom på MSN och det har resulterat i att vi nu sitter och pratar och är sams igen! :) Det känns hur underbart som helst, för jag har faktiskt saknat honom under den här tiden!
    Men fortfarande så är jag förvirrad och blev inte mindre förvirrad av det som sas av människan igår heller. På MSN så skrev han "Du är fin, you know that?" och sen gick han ifrån datorn och gick och la sig! Så gör man väl ändå inte?! Jag fattar absolut ingenting! Suck...

Men överlag så är det här en riktigt bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0