So fucked up

Min skalle är helt j**la väck och jag vet inte vad jag ska tro.
Världen är en förvirrad plats, och jag är en förvirrad människa just nu.
Han gör mig galen, han gör mig så glad, så knäpp, så förvirrad. Alla känslor bara virvlar runt i skallen på mig och jag vet inte vad som är vad eller vad jag borde sortera bort.
Jag vet att jag just nu känner saker som jag inte ens hade tänkt att jag skulle känna, något jag hade förväntat mig att jag skulle kunna hålla mig ifrån, men tydligen inte...
Jag blir så förvirrad så att det är helt j**la stört åt det, men det finns knappt nåt jag kan göra åt saken heller.. Eller okej, jag kan prata med honom och fråga honom om precis allt jag egentligen vill fråga, men för att jag ska våga göra det krävs det att jag ska vara rejält j**la aspackad, vilket jag inte är nu och vilket jag inte brukar vara speciellt ofta..
Och så den där bruden också... Suck, bara slänger luren i örat på mig och grejer, shit... Jag pallar inte ta mer skit från henne, mitt liv, jag gör vad jag vill, med vem jag vill. Låt mig vara liksom...

Och idag åker jag iväg till Motala med pappa, farfar och brorsan, blir borta nästan en vecka.. Jättekul... Eller ja, det vet jag väl inte än, men det känns väl inte direkt så överdrivet lockande direkt... Men jag har böcker med mig så förhoppningsvis klarar jag det här..

See you when I get back! :)

Kommentarer
Postat av: Bråkmakarn

Bruden? ****?
och angående alla känslor hit och dit?
"..Vem är det du lurar, han är allt du tänker på. Nu du kan bygga murar, men vi ser och kan förstå, ja försök o glömma, du kan inte gömma han är allt för dig.."
"..Ni har helt fel, inte jag nej, inget spel, inte jag nej.." "..var ärlig då och förstå att du är kär.."
<3 Puss

2007-07-30 @ 00:50:46
URL: http://pulvermos.blogg.se
Postat av: Bråkmakarn

Mitt puss kom inte mer :(
<3 puss puss

2007-07-30 @ 00:51:45
URL: http://pulvermos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0