Gymnasiemässan

Japp, nu har den varit över i flera dagar, men jag har inte haft tid att skriva ner något om den.
Det gick bra, allt funkade, det var riktigt härligt att se och sedan höra allt bra alla hade att säga om saken.
Det var underbart, det uppskattades faktiskt!
Och jag fann nya vänner under tiden också, helt underbart!

Men ja, mitt liv just nu är väldigt stressat, men det känns ändå som allt kommer att gå bra och funka! Om jag har tur så får jag en praktikplats i Örebro och blir borta i fyra veckor i början av nästa år. Det handlar inte om att jag vill bort från allt utan mer om att jag inte riktigt känner att jag kan få tag på någon praktikplats om jag inte får den här platsen.

Men nej, nu ska jag försöka göra nåt vettigt.

*Vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0