Oj vad tiden rinner iväg

Ja, det har jag insett nu.
Det känns som att det var bara några veckor sen vi började med projektarbetet och började planera Gymnasiemässan och nu är det bara en vecka kvar tills det börjar.
Om en vecka har vi byggt klart montern och vi ska sova en natt för att sedan stå där och vara ansiktena utåt. Jag är lite nervös måste jag säga, jag har aldrig planerat en hel mässa på det här sättet förut.
Fast samtidigt känns det som att vi har lyckats bra och att det kommer gå bra, vi har ju iaf lyckats göra broschyrerna om extra idrott och musik samt en marknadsundersökning om OP som alla har blivit jättenöjda med då score för oss :P

Men ja, som sagt tiden rinner iväg och helt plötsligt är det bara 207 dagar kvar tills jag tar studenten också.. Oj oj..

Men nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva, men ni får ha det så bra världen så skriver jag väl när jag kommer på något kul att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0