Skola, yeay...

Asså shit vad jag är trött, så skoltrött som jag är nu har nog faktiskt aldrig varit.
Jag är konstant trött och orkar inte riktigt plugga till någonting, men ändå så funkar det.
Jag tycker fortfarande att jag valt helt rätt linje och jag trivs jättebra på skolan, men jag är alldeles för trött nuförtiden.
Jag orkar inte, jag vill sova.
Och så ska man jobba ikväll också, på MonsterJam... Mer högljutt evenemang får man leta efter och jag som är trött kommer väl antagligen bli knäpp i huvudet av att stå där.
Men samtidigt så kanske jag får skratta lite åt Emilie och Marina som ska stå där och vara reklambrudar och spela allmänt blåsta blondier i jättetighta, urringade tröjor :P Hahahaha...
Men, men nu ska jag väl försöka röra mig mot mentorstiden även om jag är typ äckligt trött och inte alls orkar, men ibland måste man.

Men ikväll ska jag iaf träffa Abbe så det är ju skönt <3

image26
Even when everything is hard,
you put a smile on my lips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0