Tattoo & andra bra saker

Jag tatuerade mig igår!! Det blev en Taizéduva, eller ett Taizékors som det också heter. :)
Det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra, det ilade mer. Kändes nästan som när man ramlar och får ett brännsår i skolans idrottssal.
Den blev jättefin och jag är jättenöjd med den!

Och tack och lov verkar det som att saker kanske inte riktigt är så illa som de verkat, men jag vet fortfarande inte vem jag ska tro...

Ikväll blir det iaf utgång med Tina, Jesper, Oscar och Lisa! Det ska bli jätteroligt, även om jag inte har speciellt mycket pengar, men sällskapet är trevligt och det är ju faktiskt det viktigaste!

Och imorgon kommer Abbe hem från Malmö!!! Äntligen! Jag saknar honom så mycket!!!

image30
Visst blev den bra?! :)
Nu kommer alla att kunna se hur mycket Taizé betyder för mig <3

Kommentarer
Postat av: KimJ

fin :D Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-03 @ 18:20:20
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Eva

häftigt!

2007-11-03 @ 18:25:12
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: malincatrin

Snygg. Jag tatuerade mig för några veckor sen och tycker heller inte det gjorde ont. Tyckte mer att det var en behaglig smärta.

2007-11-03 @ 18:31:20
URL: http://malincatrin.blogg.se
Postat av: Natta

Gud va fint det blev =) Kan fatta att du e nöjd verkligen. Det skulle jag också ha varit =) Puss

2007-11-04 @ 01:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0