Helg + bästa födelsedagspresenten

Det här blir ett sånt där utfyllnadsinlägg som bara skrivs av anledning att jag inte skrivit på länge och knappt vet vad jag ska skriva heller.
Men ja, vi börjar väl med att jag jobbade torsdag, fredag och lördag. Det var massa med kul, speciellt fredag, fick sällskap med Milla till Östermalmstorg, har inte pratat med henne på länge, massa kul att bara prata massor.
Sen i fredags fick vi tillbaka massa saker i skolan, fick MVG på kriminologin xD Och VG+ på uppsatsen om Realism och Naturalism i svenskan :)
Matteprovet ska vi inte ens prata om, vill inte prata om det, kan säga att det gick dåligt och att jag aldrig mer tänker lita på att den där läraren kan lära mig nånting, jag kommer så köra i den här kursen om inte skolan gör något åt saken.

På lördagsnatten när jag hade slutat jobba orkade jag pallra mig bort till Halloweenfesten som min älskling var på och var där och var lite social ett tag och sen åkte jag hem och sov bort nästan hela söndagen förutom eftermiddagen/kvällen då jag var på Taizégudstjänst.
Och när jag kom till Taizégudstjänsten så fick jag mig en glad överraskning; Sas och Alex hade med sig den ena av mina födelsedagspresenter (så där fyra månader i efterskott) och det var första säsongen av Angel på DVD xD Helt klart bästa födelsedagspresenten hittills, helt galet vad jag glad jag blev, jag studsade bara upp och ner och pep och kramade på dem båda.
Efter Taizégudstjänsten så åkte jag hem till Abbe och var där en stund med honom och hans kompis och vi satt och tittade på Angel.

Idag har vi hållit på med marknadsföringsgruppen stora delar av dagen och äntligen är stora delar av allt färdigt :D
Snart ska jag börja fundera på att äta nåt och sedan åka till sjukgymnasten och därifrån hem till Albin och ha filmkväll, massa kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0