Ja ja, den här dagen blev som den blev

Tyvärr så kom inte Abbe hit ikväll för han är på väg att bli sjuk och behövde sova och jag har ju redan varit sjuk så det räcker och blir över den här terminen så det kanske var lika bra. Men jag saknar honom iaf!
    Så istället har jag suttit och laddat upp bilder på bilddagboken sen jag kom hem från sjukgymnasten och det är i väntan på att de sista bilderna från helgen ska laddas upp som jag skriver detta.
    Jag borde egentligen ha pluggat matte ikväll, men jag orkar inte. Det känns inte så motiverande att sitta och plugga till ett prov som det ändå känns som att jag kommer kugga på bara för att jag har en helt inkompetent och komplett värdelös lärare som inte kan lära mig något. Och tyvärr så verkar det som att jag kommer att få dras med honom hela året, känns kul att han ska få sabba mitt betyg och kanske se till att jag ändå får det där G:et som jag verkligen kämpat arslet av mig i två år för att inte ha på pappret när jag tar studenten. Dock så känns det faktiskt som att jag kommer att få ett G i Matte C, om ens det, om det inte sker en förändring och det är snart. Det bästa för mig vore helt klart att bara slippa honom och få en ny lärare, men så lär det ju inte bli, trots att jag inte är den enda i gruppen som tycker så...
    Men det hände faktiskt en rolig sak idag och det var att vi spelade basket på idrotten i skolan idag, det var riktigt kul och jätteskönt att få röra på mig, har ju varit sjuk de tre senaste idrottslektionerna.

Ååååh vad jag saknar min sötnos, jag tycker så mycket om dig!!!

image27
Du är det finaste jag vet

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heej tjejen =) Gud va sötta ni är tillsammans, eller är ni tillsammans nu?

Haha det va ett år sedan jag va inte typ kom inte äns ihåg att jag hade en :P


Vi höres ha det bra tills dess, puss =)

2007-10-23 @ 01:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0