Längtar tills ikväll

Jaaaa, ikväll så kommer jag äntligen få träffa Abbe igen, jag saknar honom så stört mkt och jag vill inget annat än att få krama om honom igen. Och ikväll får jag äntligen göra det, ska bli så skönt.
Jag saknar dig så mkt!!!

Men min dag hittills har varit jättetrevlig! Började med att Tina kom och ringde på dörren och väckte mig (mindre mysigt vill jag lova), sedan panikstädade jag mitt rum lite innan jag var tvungen att springa ner till tåget och möta Marina som skulle komma och vara med på Tinas Mary Kay grej. När jag kom tillbaka med Marina så hade Lisa redan anlänt och så var vi alla färdiga för att köra igång. Sagt och gjort, Tina berättade massor om Mary Kay och var det är och så lite historia och så vidare och sen fick vi pröva lite olika produkter och när vi var färdiga så var min, Lisas och Marinas skeptiska attityd borta, produkterna funkade verkligen precis som Tina hade sagt att de skulle!

Och nu sitter jag här och gör inte så mkt, ska snart ta mig en tupplur eftersom Tina som sagt kom och väckte mig ganska tidigt imorse :P

Kram på världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0