Skön dag idag

Ja, trots att jag lyckades försova mig och inte alls kom upp i tid och blev försenad till kriminologin så blev det här en väldigt bra dag.

Jag var först i skolan som sagt och det var inte så mkt stress, var mest att ta det lugnt och så var det ju intervju med en kille från Mitt i Botkyrka om skolan tillsammans med resten av marknadsföringsgruppen och några lärare och så där. Det var faktiskt kul.

Sedan bar det av till Östermalmstorg för att ha mitt första möte med Max på över 3 ( ! ) månader. Det var riktigt kul, dels för att vi inte har haft möten på ett tag och dels för att han sa att han verkligen märkte skillnad på mig nu och innan sommaren, det kändes också riktigt bra att höra!

När jag var klar hos Max så kom Abbe och mötte mig vid tunnelbanan och vi åkte in till centralen så att jag fick köpa mitt pluskort så att jag numera har fullständig frihet igen och jag kan åka var jag vill, när jag vill utan att behöva tänka på om jag har bussremsa. Och sen var vi en sväng till Butricks (eller hur det nu stavas) och tittade efter lite kattgrejer eftersom vi ska vara katter i skolan på fredag och jag hittade faktiskt ett kit med svans, öron och en fluga (?) som jag köpte. Det kostade mig visserligen 114 kronor, men det går ju faktiskt att använda fler gånger!

Och imorn ska jag in hos Hector på Tumba Tattoo och visa vad det är jag vill tatuera och om han inte vill ha alldeles för mkt för det så ska jag också boka tid! Det ska bli spännande!




Snart kommer alla att kunna se hur mycket detta betyder för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0