Underbar helg

Japp, den här helgen har varit helt underbar. Ska väl berätta lite om den så ska väl börja i rätt ordning.

Lördag
Först var ju Tina, Lisa och Marina hos mig som jag redan skrivit om så jag tror inte att jag behöver redogöra för den grejen en gång till, men jag kan ju säga att jag helt klart tyckte det var jätteroligt att de kom!!
Sedan så började jag göra mig i ordning för att åka in till Tunnan med Lisa, Tina, Jesper, Kalle och Oscar och sen visste jag ju att Abbe och Rob skulle komma sedan så det gjorde ju hela saken ännu bättre.
På Tunnan så hade vi jättetrevligt hela kvällen, det var verkligen helt underbart, det var jätteroligt. Lite synd var att Lisa gick ganska tidigt, men samtidigt så kan jag förstå varför hon gick också. Resten av kvällen var helt galet kul, hoppas verkligen att det blir fler sådana kvällar.
Men kvällens höjdpunkt var nog faktiskt när Gabbi kom, både hon och Tina strålade, de har inte sett varandra på över två år och nu helt plötsligt stod de öga mot öga igen och kunde inte sluta prata. Det var sjukt roligt att se dem så glada och jag är verkligen jätteglad att jag lyckades se till att de träffades igen!
Några galna och roliga bilder på folk blev det också, men dem läggs upp på bilddagboken i sinom tid när jag har hunnit lägga över dem på datorn.
Och det var så underbart att träffa Abbe igen, jag har saknat honom så otroligt och kunde inte sluta krama på honom och kunde knappt slita blicken från honom.

Söndag
Idag var jag hos Annica, kusinen, och Ylva, farbrors fru, som firade sina födelsedagar och det var jättekul! Jag och Annica har inte setts på jättelänge så det var verkligen kul att ses igen, det är så tråkigt att vi knappt ses nånting längre, men vi har fortfarande sjuukt kul när vi umgås och verkligen träffas och det är stunder som verkligen betyder en hel del för mig. Vi har så kul och hittar på så mycket konstigheter och idag var inget undantag så släkten måste tro att vi är fullkomligt galna, men det är vi väl också. Haha.. Vi har haft jättekul hela dagen och tagit massa konstiga bilder som också hamnar på bilddagboken så fort tillfälle uppstår.
Sedan bar det av hem för att packa ihop mina skolsaker och lite annat och sen bar det av hem till Abbe. Så nu sitter jag här och skriver medan han lagar mat till oss (mums, min mage kurrar) och sedan ska vi bara ha en riktig myskväll hela kvällen eftersom vi inte har träffats ensamma på jättelänge.
Men nu ska jag nog faktiskt sluta och gå och pussa lite på min pojkvän! :)

Om ni vill se bilderna jag pratat om, gå in och titta på;
Mian08.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0