Jag är bra.

Jag är faktiskt det,
ni som läser får tycka att det här är ett enda själviskt egoinlägg om ni vill det,
men det här skrivs faktiskt för att jag själv känner att jag behöver skriva det.
Jag är faktiskt riktigt bra,
jag har vänner som tycker om mig för den jag är,
jag har ett jobb som jag fått tack vare den jag är,
jag har bra betyg som jag fått tack vare mitt eget slit.
Jag är bra, och det är inget som någon kan ta ifrån mig.
Ingen,
inte en kille,
inte en lärare,
inte någon.

Jag har börjat inse nu att det är dags att verkligen sluta bry mig om vad alla säger om mig,
det viktigaste är att jag trivs i mig själv och att de som verkligen betyder något tycker om mig så som jag är.
Och nu är det verkligen dags att helt och totalt börja trivas med mig och den jag är,
för det finns ingen annan jag hellre skulle vilja vara.
Jag duger precis som jag är,
jag är bra,
jag är vacker,
jag är värd det bästa och jag tänker inte nöja mig med mindre.

Så enkelt är det,
jag har insett det till fullo nu och det är inget som någon kommer få ta ifrån mig.
Jag älskar mig själv som den jag är,
och om jag inte gjorde det så skulle jag inte kunna älska andra heller.

Genom att älska sig själv lär man sig att älska andra.
Nu gäller det bara att den jag kommer älska ska dyka upp :)

image10
Jag är vacker.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad glad jag blir!!!!! Äntligen har du insett hur bra du är!!! Fan va bra du är!!!!! Kramis Camilla

2007-09-07 @ 13:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0