This is it

Var på Tunnan med Kalle och Lisa igår, riktigt roligt var det faktiskt trots att Blondie svek oss och åkte till Nynäs och söp istället :P Han tyckte det skulle bli billigare och antagligen hade han väl rätt, men jag ska inte säga så mkt, det var Kalle som finaniserade mitt drickande igår för att han tyckte jag och Lisa skulle dricka ikapp.

Bolmen stod i dörren den här helgen också, men igår blev jag kvar lite längre än förra helgen och det inkluderade väl också att vi hann prata lite mer. Men fortfarande så pratade vi inte om nånting som egentligen är viktigt. Fortfarande så vet jag inte varför saker har blivit som det är mellan oss, varför han aldrig svarar när jag skriver, varför han aldrig aldrig är inne på msn längre, vilket väcker frågan om han har blockat mig.

Jag vet fortfarande inte svaret på nån av dessa frågor, för vi pratade inte om sådana saker. Och när jag skulle gå så kramade han om mig och när jag sa "Vi hörs" så höll han med och sa "Det gör vi", men jag undrar allvarligt talat om vi verkligen kommer höras innan jag går till Tunnan med Kalle och dem igen och han är vakt. För jag hör ju inte av honom längre och jag kan väl inte säga att det bara är hans fel, det är klart att man kan jobba så mkt att man inte hinner svara på ett sms, det vet jag också, jag har själv ett äckligt stressigt jobb men samtidigt känns det väldigt tråkigt att vi inte längre pratar.

Jag kan faktiskt erkänna att mina samtal med honom har varit några av de roligaste stunderna, och också stunder jag har sett fram emot. Jag tycker helt enkelt om att prata med honom och saknar det där när vi kunde sitta och prata på msn i flera timmar, eller bara sitta och skicka massa sms eller prata i telefon.

Jag kan faktiskt erkänna att mina samtal med honom har varit några av de roligaste stunderna, och också stunder jag har sett fram emot. Jag tycker helt enkelt om att prata med honom och saknar det där när vi kunde sitta och prata på msn i flera timmar, eller bara sitta och skicka massa sms eller prata i telefon.

Jag saknar det faktiskt ganska mkt, men jag har också börjat inse att det är inte så han vill ha det längre, för om han ville ha det så skulle han höra av sig eller åtminstone svara när jag skriver.
Men det är lugnt, det gör inget, jag släpper det här, det är över nu. Jag släpper det här för att jag inte orkar mer, jag orkar inte gå omkring och lägga mig en massa energi på något som jag inte får något tillbaka av iaf.

Det är klart att du kan höra av dig om du nu nån gång skulle läsa det här och vilja motbevisa mig, men jag tänker inte höra av mig just nu, bollen ligger faktiskt på din planhalva nu...

This is it, I let it go, it's for the best.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0