Världen är en liten plats

Ja, det har jag just insett.
Vad är oddsen för att en av mina vänners syster ska råka ut för samma sak som jag, av samma kille?
Den chansen borde egentligen inte ens finnas, men tydligen fanns den för det har hänt.

Men ja, hej världen!
Jag mår bra, är lycklig och nöjd med mitt liv.
Jag har inget att gnälla på för jag har underbara vänner som jag tycker om så otroligt mkt och det är jätteskönt att veta att de alltid ställer upp precis som jag ställer upp för dem.

Visst att det skulle vara mysigt att bli kär igen, men det kommer väl i sinom tid, vem vet?! Men det skulle i vilket fall som helst bara vara ett litet plus i kanten!

This is all mine, and no one can take it away from me! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0