Bredbandet funkar, har alla program och min mamma är smart!

Nu har jag blivit registrerad i Telias databas, jag har nämligen tillgång till mitt mobila bredband nu!
Så nu kan jag till och med surfa hemma hos mamma, där jag befinner mig nu.
Vi hade kalas för Niklas idag, det var mkt roligt och väldigt trevligt. Min kusin som jag inte träffat på typ ett år eller nåt kom hit, det var väldigt oväntat och vi har väldigt lite att prata om, även fast vi är jämngamla och allt sånt, men vi är totalt olika.

Min moster Camillas sambo David har hjälpt mig att installera en massa program i datorn så nu funkar den galant och jag har alla program jag vill ha :) Så nu ska jag sätta mig och försöka lära mig PhotoShop nån dag när jag har tråkigt :)

Mamma är så smart ibland alltså! Jag och Camilla skulle gå ner till tvättstugan och då upptäckte vi där nere att det verkade väldigt skumt och dåligt sorterat, men vi tänkte inte mer på det utan slängde in allt som hon sa att vi skulle göra; en maskin med kulörtvätt, en med strumpor och handdukar och en med Oves jobbarkläder. Sen gick vi tillbaka upp hit och förklarade för mamma att hon hade sorterat väldigt konstigt, men att allt iaf är i tvättmaskinen nu. Det gick en stund och sen kom mamma in och frågade varför vi hade tagit med oss tvättkorgen ner, och vi svarade att hon inte hade sagt nåt annat och då kom det ju fram att hon inte hade tänkt tvätta det där nere och det därför varit så konstigt sorterat! Men inte tusan hade hon sagt till oss att vi skulle lämna tvättkorgen hemma inte! Min mamma är som sagt väldigt smart ibland.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0