Sämst.

Japp, det är vad jag har varit med att skriva de senaste månaderna! SÄMST!
Jag har inte skrivit på hur länge som helst och ja, jag har inte ens nåt att säga till mitt försvar.
Men nu hade jag tänkt att jag skulle försöka ta upp mitt bloggskrivande lite igen då, även om jag då inte kan lova nåt så kanske det dyker upp ett inlägg lite oftare än typ var tredje månad eller nåt i den stilen :P

Men om jag då ska återuppta detta kanske jag ska ta och uppdatera er lite:

- Killen jag skrev senaste blogginlägget om är numera min pojkvän, Anders. Underbarare kille får man leta efter och antagligen kommer en del handla om honom.

- Jag har som sagt tagit studenten och nu om en och en halv vecka ska jag börja plugga på Stockholms universitet på socionomprogrammet. Det ska bli grymt kul, ska börja i samma klass som min underbara Veran igen, efter SEX långa år ifrån varandra rent skolmässigt. Så ni får nog räkna med nåt panikinlägg lite här och var om tentor och liknande, samt massa annat om hur det är att plugga på SU.

Annars är det inte några stora grejer som måste underrättas om så jag gissar att detta får vara slutet på mitt försöksinlägg till att komma ihåg att blogga igen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: veran

Länge sedan senaste inlägget här ja :P men glad jag blev när jag såg att du skrivit nu =D <3

kramar

2008-08-17 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0