Födelsedagsmys hos Jojjo igår

Igår hade Jojjo bjudit in en massa människor till födelsedags/julmys hos sig eftersom det börjar närma sig jul och hon har fyllt år nyligen.
Vi bakade massa pepparkakor och myste en hel massa, det var jättehärligt, hade inte träffat Jojjo och många av dem som var där på länge.
Kvällen avslutades i vilket fall med att vi beställde hem pizza och åt massa gott och Jojjo öppnade presenterna.

Idag sov jag och Jessie tills vi vaknade och sen åt vi frukost och tittade på film och bara tog det lugnt. Sedan var jag och mötte Jojjo en sväng eftersom jag glömde lite grejer där igår och sen gick jag tillbaka till Jessie och packade och fixade innan Jessie åkte till sina föräldrar och jag åkte hem.

Så nu bor jag hemma hos mamma igen, det känns lite konstigt måste jag ju erkänna. Jag har ju vant mig vid att bo hemma hos Jessie, sova i hennes vardagsrum, sitta uppe och prata massa halva nätterna och alltid kunna ha någon att skratta med. Jag skulle lätt kunna bo med Jessie på heltid om jag bara hade råd. Fast det har jag ju tyvärr inte, som student är jag lite väl fattig för det.

Nej nu ska jag försöka ta mig själv i kragen och läsa lite juridik, kanske dags att börja om man ska hinna allt innan tentan ;)

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du glömmer alltid dina saker :P haha :D men det är charmigt ;)

2008-12-14 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0