Jobb

Idag var det jobb som gällde efter en hel dag i sängen och när jag kom dit så insåg vi att skulle vara fyra i en kiosk med två kassor, lite överbemannat kanske. Detta kändes ännu mer när vi låg bakom scenen och hade en försäljning på 569 kr, men jag klagar inte speciellt mkt för vi hade trevligt och jag fick jobba med Emelie.
När vi sedan slutade fick vi reda på att vi inte ska jobba på Peter Jöback på torsdag för alla kiosker på övervåningen är stängda då, vilket var lite tråkigt då jag faktiskt sett fram emot att jobba, men som Ewa sa, Disney on Ice är på ingående och jag blev i princip lovad jobb varje dag. Fyra heldagar på jobbet, det är trevligt mycket pengar måste jag ju tycka.

På vägen hem träffade jag på Mårten och fick trevligt sällskap hela vägen, alltid skönt att slippa åka själv. Och nu sitter jag här hemma och håller på med datorn igen, trots att jag ska upp tidigt imorn, mkt dålig idé, men jag är faktiskt inte speciellt trött.

Då inspirationen till vad man kan skriva om helt plötsligt tog slut så avslutar jag inlägget här ♥

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket jobb är alltid trevligt för en fattig stackare:p

2008-12-17 @ 12:37:43
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Emelie

:)

2008-12-17 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0