Mycket trevlig eftermiddag

Träffade Tina i stan, vi pratade om massa saker och pratade igenom allt. Vi förstår varandra i det här och så enkelt är det bara, vi tänker inte låta det här kommer emellan oss, vi är starkare än så.
Sedan sprang vi runt i massa affärer och letade kläder. Detta slutade med över en timme på C.U.M och massa babbel med Dominica och jag kom hem med ett impulsköp för 99 kr. Mycket läckert måste jag ju säga, bild kommer att dyka upp på bilddagboken så småning om ;)
Vi hade jättemysigt och på vägen hem träffade jag på Sanna och fick prata av mig lite med henne också, alltid lika roligt att träffa henne, hon har grymma, träffsäkra kommentarer och får mig alltid att le.
Här hemma har jag sedan lekt med Linus, Oves femårige brorson som är här, tittat på film och nu ligger jag på min säng och ska snart sova eftersom jag ska upp tidigt imorn och åka på Decemberlägret.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0