Och plötsligt var man sambo...

för ett par dagar i alla fall.
Jag bor just nu hos Jessie då hela min familj insjuknat i magsjuka och jag inte känner för att bli smittad jag också. Så idag flyttade jag in och vi har lagat mat och haft jättemysigt. E.T var här också, riktigt roligt att träffa honom igen, var länge sen nu. Jag saknar att umgås med honom när jag inte gör det, så enkelt är det bara.
Dagen började med en tripp till Sundbyberg och hämta böcker och sedan till Veran snabbt innan det bar vidare till ungdomsmottagningen. När jag väl var klar där så gick jag till kyrkan och mötte Niklas och satt och snackade lite skit, sedan kom Melissa och Hoffe också. Efter en timme ungefär åkte vi till Tumba, jag, Niklas och Melissa och mötte Jessie.
Vi gick och handlade och resten av kvällen har jag då redan gjort en resumé av så jag ska återgå till att titta på filmen istället för att sitta här och knappa.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0