Onsdag idag, torsdag imorn

Idag har Malin landat i Stockholm! Jag hoppas på att få träffa henne, skulle vara riktigt roligt!

Min dag har gått ut på att först åka till gymet och sen tillbaka hem till Jessie och ta det lugnt och prata lite med henne, sen åkte hon till sin systersons luciatåg, hans första någonsin, och jag åkte in till stan.
Träffade Tina en stund och sen åkte jag hem till Oskar och umgicks med honom.

Imorn är det skola hela dagen som gäller, 9-16, och sen är det hem till Jessie, byta om och fixa lite och sen bär det av till Salem och julavslutning med Soft. Sista gången med Katarina, kommer kännas mycket ledsamt, jag kommer att sakna henne! Kommer även sakna Tommie eftersom han nu "för gott" försvinner som ungdomsledare, fast vem vet, han kanske kommer på besök nån gång! Och den nya ungdomsledaren verkar väldigt trevlig trots att han är lite tystlåten.

Men nu har jag inte så mkt mer att komma med idag, inga väckta, bra tankar eller så och om det dyker upp sådana så skriver jag, det vet ni :)

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0