Tack...

...till er som fanns där igår när jag behövde er.
Till Niklas som kramade om mig och pussade mig på pannan,
till Melissa som höll kvar mig och frågade hur det var och höll om mig,
till Mårten som bara kramade om mig och brydde sig.

Tack till Tommie som skrev och spelade låten som fick mig att släppa ut alla känslor jag burit på så länge.
Det var dags att släppa ut dem och börja om på nytt.
Nu kan jag släppa taget om det här,
nu kan det inte längre skada mig.

"Var stilla, var nära, var ljuset i mitt hjärta,
var stilla, var nära, var ljuset i mitt hjärtas mitt."
T. Sewón - En bön

Tack för lägret som fick mig att släppa ut de känslor jag tryckt undan och inte låtit mig känna. Nu mår jag bra igen, nu är jag tillbaka.


Kommentarer
Postat av: katayun

härligt med fina vänner som tar hand om en =)

2008-12-08 @ 13:02:42
Postat av: Melissa

Hoppas att det känns lite bättre nu :)

Det är bara att prata med mig om du vill, om ihåg det!

2008-12-08 @ 15:20:44
URL: http://melissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0