Tentan är över och bloggen får liv igen

Ja, nu är det så att tentan är klar och min blogg ska få liv igen med början idag.

Igår var det första advent, tyvärr kände jag inte av det så mkt eftersom jag var väldigt inne i mina studier inför tentan och hela grejen med att man ska orka och hej och hå.

Idag, första december, var det inte ens snö längre, mkt besviken över detta måste jag säga, jag trivdes med snön, var så mysigt ute då.
Skrev tentan, tog 2 h 15 min, sen var jag klar och det kändes som att jag faktiskt hade fått ut något riktigt vettigt av det.
Sedan bar det av en trappa ner i Frescati och köpa Coca Cola, min första på nästan en vecka, var mycket gott måste jag ju säga! Och ja, ja, jag ska försöka bli av med mitt beroende :P
När Veran var klar med tentan åkte vi till stan och kollade lite priser på eventuella julklappar till mina föräldrar och sen bar det av till sjukgymnasten där jag tränade på gymet i en timme innan vattengympan. Jag antar att jag kommer ha en förjävlig träningsvärk imorgon, men det är det värt eftersom jag känner mig piggare än jag gjort på länge.

Imorn börjar min nya kurs; juridik, som håller på fram till 15e januari. Förhoppningsvis blir det lite lugnare då än det varit den här tiden, kanske till och med har tid att julmysa och julhandla och hela grejen, kanske också fira nyår, vem vet ;)

Nu ska jag dock fixa med lite grejer innan jag kryper ner i sängen och sover.

Ciao och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Katayun

Haha har vi tur hinner vi fira julafton! ;-)

2008-12-01 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0