Underbar måndag

Ja, idag har verkligen varit en underbar dag.
Jag fick sova ut och sedan åkte jag in till stan och träffade Anna. Det var sjukt kul, vi har inte setts på 1,5 år, men det kändes som om det bara gått någon månad sedan sist.
Vi åt lunch, pratade massor, gick runt lite i affärer och sen mötte vi upp Tina, jag gick och klippte mig och sedan gick vi och fikade. Var hur mysigt som helst!
Sedan var det dags att åka hem och hämta badkläder ínnan sjukgymnasten, sedan var det ett halvtimmespass med Gunilla, kändes grymt skönt att träna lite, ska och gyma på onsdag också hade jag tänkt :)
Sedan var det tillbaka hem som gällde, Jessie kom över och färgade mitt hår, så nu mina vänner är jag brunett för första gången på över två år.
Och nu sitter jag här och tar det lugnt och pratar med lite folk på msn, men ska väl försöka sova snart för jag måste upp och åka till Sundbyberg imorn och hämta lite böcker till skolan.
Nu tänker jag övergå till att lägga upp bilderna från lägret på bilddagboken, men eftersom bloggen fått liv igen kan jag lova att det antagligen inte kommer dröja allt för länge innan nästa inlägg kommer!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anonym

snygg:)

2008-12-09 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0