Åh underbara hemsida!

Oscar visade mig en jätterolig sida nu ikväll, de har massa jättesöta saker!
Jag är helt såld på vissa av Barba-sakerna <3
Och så har jag ju köpt Oscars födelsedagspresent där också, han fick peka ut den, han är ju faktiskt en av mina bästa vänner och fyller år på onsdag så :)
För att själva se om ni hittar något roligt, besök:
http://www.inreda.com

 

Detta mina vänner är Oscars födelsedagspresent

Och nu lite saker som jag hittat som jag vill ha <3

Det är; En plånbok, antistresskuddar, en nattlampa som sätts av och på med hjälp av ljuset i rummet och nån allmän konstig skulptur som var lite söt.

Ja, jag fick Barba-fnatt när jag hittade den här sidan, men vaddå jag älskade dem som liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0