Kul helg, riktigt kul helg!

Ja, helgen började med att ta hand om min sjuka pojkvän som hade 39,3 graders feber. Det kanske inte låter som det roligaste man kan spendera en fredagskväll med, men jag klagade inte för jag fick träffa Oskar och spendera tid med honom vilket gör mig glad.
   Lördagen började med en vända i stan med morsan och brorsan och sedan hem och slänga mig in i duschen och göra mig i ordning för att åka till Sussu och fira hennes födelsedag. När vi kom dit, jag, NeA och Mårten, så fick vi massa kramar av Sussu och varsin drink i handen och sedan var det bara att börja mingla.
   Min bordkamrat hette Samuel, sjukt trevlig kille med snygga tatueringar och härlig dialekt eftersom han var från Eskilstuna :P Så kvällen fortlöpte så att jag och Jessie satt och pratade och drack en massa med Samuel, hans kompis Calle och Mats. Det var sjukt roligt, vi skrattade så vi fick träningsvärk i magen!
   Det var tråkigt att Oskar inte var där, det tyckte alla, Sussu hade ju till och med placerat honom bredvid sig vid middagen för att se vad han var för filur :P Alla tyckte som sagt att det var tråkigt, och alla påpekade det också flera gånger under kvällen :) Så, sweetie, du är omtyckt innan de ens träffat dig ;)
   Sedan framåt midnatt sjöng jag och Jessie karaoke, gick faktiskt riktigt bra och alla sjöng med :P Haha. Men sedan skulle Valuta stänga och då var det dags för mig, Sanna, Alex och Jessie att bege oss ner mot tåget för att hinna med sista tåget. Så vi sa hej då till alla och åkte hem, eller ja, jag åkte till Oskar.
    Jag hade oroat mig lite för att behöva sitta ensam på tåget från Tumba till centralen, men det hade jag inte behövt vara för i Tumba klev tre tjejer på och började prata med mig och det visade sig sedan att detta var tre lesbiska tjejer, vilket var väldigt roligt. :)
    Sedan kom jag hem till Oskar och kramade och pussade en del på honom innan jag tvärslocknade för att jag var så trött efter allt sjungande och skrattande :P
    Så söndag, vaknade hemma hos Oskar och kunde ge honom en puss det första jag gjorde. Jag trivs väldigt bra med att vakna upp bredvid honom.. Maria är väldigt kär kan man faktiskt säga. Sedan bar det av hemåt för att åka på Taizégudstjänst! Lika fint som alltid :)
    Så that was my weekend, and now I'm going to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0