Sån där kulig dag igår

Ja, igår var en sån där jättekul dag, om vi bortser från att jag försov mig och fick stressa in till stan för att möta Tina :P


Men som sagt, dagen började i stan med Tina och vi satt och pratade massor och käkade lunch, sen hade Tina andra planer och jag åkte till min moster som lärde mig hur internetbanken fungerar (det tog ju bara sex månader att ordna det också).

    Vi satt och pratade och fikade och sen åkte jag till Lidingö och hämtade upp Oscars present, så nu har jag den hemma och den är färdig att ges så fort jag träffar honom.
    Sedan tog jag bussen tillbaka till Ropsten och därifrån gick jag hem till Oskar, på Gärdet så det var inte så farligt, däremot blev jag blöt eftersom det duggregnade. Var hemma hos Oskar en stund och han lyckades ordna så att jag missade tunnelbanan och kom försent till min fika med Molle, som visade sig vara Molle och Flars, men det var lugnt iaf.

    Vi satt och fikade i Gamla stan i TRE timmar och bara snackade massa skit och skrattade, hur roligt som helst! Och då måste jag ju bara berätta en lite rolig sak som Flars sa också. Han och Molle satt och diskuterade nånting och så sa Molle
"Men Oskar är ju inte bög"
"Men det kan man alltid ändra på" svarade Flars, tittade sedan på mig och utbrast
"Eller förresten, inte med den där som konkurent" och flinade.
Haha dem är så galna de där människorna!

    När vi hade fikat färdigt så skulle Molle och Flars på bio och jag hade tråkigt och kände inte för att åka hem så jag åkte hem till Kalle istället. Vi satt och pratade massa skit i flera timmar tills Martin kom hem från Oskar och då blev det att börja titta på film. Vi såg "Knocked up", riktigt kul film faktiskt!
När filmen var slut så insåg jag att jag inte riktigt kände för att sätta mig och åka hem själv och sitta i Gullmars i 25 minuter ensam mitt i natten så jag blev kvar på Kalles och Martins soffa.


Som sagt, väldigt händelserik och underhållande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0