Oj då..

Jag har visst inte varit så aktiv med mitt skrivande här känner jag.
Men det har faktiskt inte hänt så mkt saker,
skolan går bra,
livet leker,
kärleken fungerar helt perfekt,
jag är galet tokkär och det känns underbart <3

Är dock lite nervös för imorgon...
Jag ska hem till Oskars syster imorn och vara barnvakt med honom och det betyder att jag kommer träffa hans syster och jag som har jätteskräck för att träffa föräldrar och syskon! Men det blir säkert bra... Jag får tänka på det Cecce sa, det får bli ett mantra i huvudet "Alla älskar Mian, alla älskar Mian". Haha, det låter ju sinnessjukt, men aja ;)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: veran

haha, men gick bra va? ^^ *krama*

2008-03-21 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0