Helgen är snart över

Om en och en halv timme är helgen över för den här gången, men det har varit en tokmysig helg så jag tänker inte klaga så mycket ändå. Ska väl dra en kort resumé över det som hänt.

Fredag
Började kursen i sociologi i skolan, sjukt roligt! Sedan bar det av att träffa Björn i stan, vi tittade i affärer och jag kom hem med en halsduk, Björn med en bok.
Efter det var det dags att åka till NeAs födelsedagsfest, som slutade med många skratt, aning av obehag och alldeles för mkt dricka och timlånga telefonsamtal.



Lördag
Upp och jobba, trots baksmälla och illamående. Väl på jobbet gick det bra, blev dock en väldigt lång dag, fast jag fick träffa Marina och Emilie vilket var väldigt roligt! När jobbet väl var slut var jag inte så pigg, men åkte in till stan för att träffa Kalle som fyllde 24 år. Det slutade med att vi satt på BelgoBaren och bara pratade massor om typ allt och ingenting, bara jag och Kalle. Det var sjukt mysigt att vara bara vi två, har inte hänt på hur länge som helst, det vårdar vänskapen.
Vid två bar det av hemåt och sova.



Söndag
Upp och jobba igen, trött, men inte bakfull denna morgon. Var ganska lugnt på jobbet och också idag har jag träffat Marina och Emilie, mycket roligt eftersom vi inte setts på länge. När jag slutade mötte jag Björn i Gullmars och skulle ta en kort promenad och bara prata lite skit, men den korta promenaden slutade på andra sidan stan nästan, på Karlaplan. Mycket trevlig promenad var det dock, vi upptäckte t.ex. att de redan börjat sätta upp juldekorationerna i Gamla stan!
När jag och Björn tröttnat på att promenera åkte jag hem till pappa så han fick sin farsdagspresent och tog ett långt bad innan jag åt middag. Sedan har jag varit och handlat med Carro och lite sånt och nu ska jag snart gå och lägga mig och förhoppningsvis vara ordentligt utvilad på studiebesöken med skolan imorn!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0