Idioter!

Jag blir så trött på de där människorna som skriver till en på internet och tycker man ska träffas och när man säger att man inte vill träffa dem så får man höra saker och ting i stil med "Bara för att du är sån där som låser in dig på ditt rum och vägrar träffa folk".

Okay, this is the deal!
Jag är sjukt social, jag älskar att gå ut och träffa människor, men vad jag inte vill är att träffa de där killarna som skriver till mig på nätet och öppnar med kommentaren som "Hej sexy", "Du var sjukt snygg", "Snygg urringning" och massa sånna fullständigt idiotiska kommentarer. Det är inte vad de flesta tjejer vill höra och när jag loggar in nånstans och läser sånt blir jag bara förbannad och vill absolut inte träffa människan ifråga.
Just so you know.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller verkligen med, vem blir pepp på att träffa folk som bara ser en som ett objekt?

2008-11-10 @ 10:38:01
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0