Inte kul, inte kul alls...

Det är inte kul att få höra av en av mina vänner att det finns någon som går omkring och berättar konstiga saker för vissa personer som absolut inte har med mitt liv att göra.
Jag blir så ledsen av att veta att någon där ute går omkring och säger saker till en person som kommer kunna såras av det. Speciellt inte när det är saker som inte ens är sanna.

Jag ville vara en del av hans liv, men han ville inte att jag skulle vara det så varför går folk och berättar saker om mitt liv för honom när jag inte ska få veta nåt om hans? Det känns väldigt onödigt, speciellt när det är saker som inte är sant...

Sluta sprida rykten och kom till mig innan ni berättar nåt för honom,
blir så ledsen när ni säger sånt där!

Kommentarer
Postat av: just so YOU know!

du kanske ska ta och prata med personerna i fråga istället för att vara en pussycat och skriva på bloggen istället för att snacka face to face ;)

2008-11-11 @ 20:56:42
Postat av: Maria

Till "just so YOU know!":

Jag skulle gärna prata med människorna ifråga face to face om jag visste vilka det är som går omkring och säger saker i den stilen, men när jag inte vet blir det lite svårt. Därför skriver jag på bloggen eftersom man inte vet om det är nån som läser min blogg som sagt de här grejerna.

2008-11-12 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0