Jobb, jobb, jobb.

Har precis kommit hem från jobbet.
Har jobbat fyra dar i rad nu plus att jag har varit i skolan och pluggat en hel del hemma.
Om man löser den ekvationen inser man ganska snart att det betyder väldigt lite sömn senaste veckan.
Så nu är jag trött, men ändå inte så pass trött att jag kan sova för det snurrar en massa tankar i huvudet på mig.
Blä på dessa tankar för jag vill faktiskt sova!
Jag vet att bloggen blivit en aning försummad, men som sagt så har det varit lite för mkt att göra och antagligen lär jag fortsätta försumma den en del fram tills efter första december, för då har jag klarat av min tenta och har tid att börja leva igen.

Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova lite.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Liv

Du är duktig som klarar av att både jobba och plugga! Förstår inte hur du orkar. Kul att se att du kom in på socionomutbildningen :) Jag hoppas att det går bra för dig! Jaja, tänkte bara göra ett litet avtryck så att du vet att jag läser din blogg :)

2008-11-21 @ 19:18:30
URL: http://leifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0