Livstecken

Tänkte bara lämna ett litet tecken på att jag lever!
Har pluggar inför tentan hela veckan och jobbade 16,5 timme igår så jag är lagom mör i både kropp och skalle idag vill jag lova.
Efter imorn så kommer min blogg att börja leva igen, jag skriver ju nämligen min sociologitenta imorn. Sen är det visserligen juridik som gäller, men jag kommer förhoppningsvis vara lite mer aktiv på bloggen igen då.

Förutom pluggat och jobbat har jag lyckats pressa in att träffa både Björn, Kalle och Martin, visserligen bara för att jag sov hos Björn i fredags och hos Kalle och Martin igår, men iaf.

Jag har också kommit på att jag har blivit beroende av Coca Cola sedan jag började plugga på universitetet så jag har gått på självvald avgiftning de senaste dagarna, det enda jag druckit som liknat det är Julmust till middagen alldeles nyss. Tycker inte det räknas heller så. Men imorn efter tentan ska jag få köpa mig en Cola som grattis för att jag överlevde, men jag måste verkligen dra ner på min konsumtion av Coca Cola har jag kommit fram till.

Nej nu ska jag plugga det sista innan jag ska sova, hade tänkt vara utvilad på tentan imorn så :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Katayun

Haha! Julmust är ju colans lillebror =D

2008-12-01 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0