Mysteriet med den försvunna godispåsen...

...är löst!

Storyn lyder:
Jag och Veran skulle tentaplugga förrförra veckan och köpte en stor påse godis och konstaterade nöjda att den skulle räcka hela veckan, vi åt av den på måndagen och sen packade vi ner den i min väska när vi skulle åka till vattengympan. När vi sedan skulle äta upp påsen när vi var här några dagar senare så var påsen borta! Spårlöst försvunnen och vi hade ingen aning om var den hade tagit vägen. Detta kändes aningen olustigt då ingen ville erkänna sig som den skyldige godistjuven heller!

Nu är dock mysteriet löst! På vattengympan idag frågan plötsligt Misia:
"Tjejer, är det någon av er som har glömt en godispåse här? Den har stått här i flera veckor och frestat mig så nu får ni gärna ta den härifrån!"

Jag och Veran stod där i poolen i badkläder och tittade paffa på varandra med samma tanke i huvudet; hur hade påsen hamnat hos sjukgymnasterna?!

Det har lockat till skratt resten av kvällen kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0