På rosa moln

"På rosa moln svävar jag omkring
och njuter av alla vackra ting och jag tänker aldrig mer komma ner,
tänker stanna här. Bedebedebe"

Låten "På rosa moln" satt jag och Tina och lyssnade på när vi satt på bussen ner till Linköping idag och det är så sjukt mkt nostalgi över den låten. Så mycket högstadieminnen, så mycket skratt, så mycket gråt, så mycket.
Nu är jag i vilket fall som helst här, hos Oscar i hans lilla och stökiga rum, det ligger datordelar utspridda över halva rummet eftersom han inte fått sin nya dator att funka än.

Ikväll ska vi träffa Emma och äta pizza och så, tror jag blir väligt mysigt! Känns roligt att det inte går månader mellan att jag träffar Emma den här gången, bara två veckor faktiskt :)
Imorn blir det kanske att spela biljard med Tina och dem, nåt skulle vi iaf hitta på med dem.
Och på söndag blir det hemfärd igen, återigen tre timmar buss med Tina :)

Men nu ska jag gör vara lite social med Oscar, ska nog också beställa biljetter till hemresan.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer ett kapitel till^^

2008-11-15 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0