Utmanad

Blev precis utmanad av Sara och ska väl försöka fixa utmaningen nu ;)

Regler:

• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

• Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

• Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är värdelös på att kliva upp på morgonen.
Jag skojar inte, jag är värdelös på det, det krävs nästan att någon sparkar mig ur sängen för att jag ska kliva upp. Vilket inte händer numera när jag är singel och inte sover bredvid någon speciellt ofta, vilket leder till att jag väldigt ofta har det ganska stressigt på morgonen.

2. Min första kändisförälskelse var Heath Ledger.
"En riddares historia" var allt som krävdes, sen var jag helt såld. Fast det kanske inte är så konstigt, titta på honom bara! Och som Jokern i senaste Batman-filmen var han också sjukt het. Synd att det inte kommer fler filmer nu :(

3. Jag har idétorka.
Jag som älskar att skriva noveller och dikter har inte haft ett enda uppslag för en ny grej de senaste året! Jag tappar bort dem, det finns liksom inget som håller kvar dem. Dock har jag kanske lyckats få ett bra uppslag nu, but we'll see about that.

4. Ett av mina absoluta favoritband är Takida.
Det började med "Jaded" och sedan kom "Reason to cry" och efter det har jag varit såld. Jag såg dem på Arenan 1 oktober 2007 och skulle gärna se om dem. "Curly Sue" spelas just nu väldigt ofta i iTunes.

5. Jag vill spendera minst en månad i sträck i Taizé.
Och förhoppningsvis ska jag göra det direkt efter att jag examinerats, tänkte ta en månads ledighet innan jag börjar söka jobb som en tok. Där kan vi prata om att få slappna av på riktigt efter 3,5 år av konstant plugg näst intill.

6. Jag har blivit bebissjuk.
Jag har blivit toig i bebisar och barn sedan jag tog studenten. Jag går omkring och blir helt varm i kroppen så fort jag ser ett litet barn och ikväll på Soft satt jag och kelade med Diana och Toms dotter Saga halva kvällen.

7. Jag vill sova snart.
Japp, så jag tänker nog nöja mig ganska mycket med det här och krypa ner i sängen snart ;)

Jag utmanar:
Alex
pulvermos.blogg.se

Sara

noten.blogg.se

Zaldo

lantisflicka.blogg.se

Melissa

melissas.blogg.se

Malin
malinlolita.blogg.se

Okej, bara fem stycken, men det får vara så.

Kommentarer
Postat av: Anna

men vad jobbig du är:p

2008-11-06 @ 23:51:53
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0