Pappa är lite gullig han

Pappa har varit i Amsterdam på affärsresa med jobbet och kom hem i lördags eftermiddag.
När jag kom dit igår så hann jag knappt komma innanför dörren förrän han sticker åt mig en tröja och säger:
"Jag köpte en present till dig!"
Jag blev glad och provade den på en gång. Den satt bra och jag gillar den otroligt mycket, men jag måste skratta åt det faktum att min far antingen måste köpt tröjan för att han tyckte det var en kul grej eller så måste jag allvarligt börja fundera på vad min pappa har för syn på mig. Han köpte nämligen en tröja med trycket:

"Good girls
go to heaven.
Bad girls
go to Amsterdam"



Fast jag blev jätteglad för tröjan och kommer garanterat att använda den.

Tack pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0