Plugg *BLÄ*

Ja, just nu är plugg och blä samma sak. Vi ska skriva en individuell uppgift på 3 sidor där vi ska diskutera och analysera vår grupp som vi arbetat i de senaste veckorna och det är inget konstigt med det, det är inte ens speciellt svårt.
Problemet ligger i det att det ska få plats på TRE sidor! Är de helt galna eller, jag har svarat på två av frågorna (som för övrig innehåller typ fem underfrågor var!) och jag har redan nästan fyra sidor. Okej, det är bara en fråga kvar, men ändå! Det kommer bli typ fem, sex sidor och sen imorn kommer jag behöva sitta och korta ner det jättemycket.

Så blääää på skolan just nu, inte alls speciellt roligt när de tycker man ska analysera och diskutera och sen inte ens ger än rum nog att göra det ordentligt... 

Nej, nu ska jag fortsätta svara på alla frågor jag sen måste korta ner svaren på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0