Plugg, plugg, plugg, plugg.

Japp, det är i princip vad min dag har gått ut på; att plugga.
Det hade sin start klockan klockan tio i morse på skolan med en föreläsning med Ojan. Den höll på till typ halv ett. Sedan bar det av till city med Veran för att köpa ryggsäck, jag kom hem med en svart med rosa/lila PUMA-märke på.
Sen bar det av hemåt och från klockan tre till klockan kvart över nio så satt jag vid den här lilla saken och pluggade, skrev rent anteckningar och grejade. Sex timmars pluggande har jag hunnit med idag!
Sen när jag tillslut kände mig någorlunda färdig så kröp jag ner i ett varmt bad och nu ska jag titta på "En riddares historia Exetended Version" med Heath Ledger som jag beställde hem från CDON och fick hem idag :D

Så natti natti på er :)

Kommentarer
Postat av: veran

Duktig du är ^-^ Gick bra med PM och anteckningar och så? Hoppas jag skrivit tydligt^^

Och härligt med bad och film ^-^

Kul att du skriver här igen =D Och nu tänker jag vara så fräck och ge di min blgg-adress :P men furafii.livejournal.com ^-^

kram

2008-09-03 @ 22:41:46
Postat av: Anna

nej men har du oxå en blogg:p



Puss

2008-09-03 @ 22:44:20
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0