Pluggar igen..

Jaa, idag är då planen att jag ska plugga. Måste läsa ut boken om arbetsgrupper tills på måndag så man kan börja med den individuella uppgiften då.

Igår gick det i vilket fall som helst bra på jobbet, jobbade med två duktiga, nya tjejer som hjälpte mig röja upp i kiosken, så det blev bra :)

Efter jobbet bar det av hem till mormor, jag fick Bella från jobbet med mig också :) Vi satt och pratade i nån timme innan jag och mormor följde henne hem eftersom hon skulle upp och jobba i morse. Själv är jag ledig resten av helgen.

Nej, nu ska jag ta och fortsätta mitt läsande, det är faktiskt ganska spännande läsning :)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar mest att träffa alla varje dag.. :(

Aa, det tycker jag med!

2008-09-21 @ 10:07:58
URL: http://saraasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0