Duktiga Maria

Okej att jag inte varit fullt så duktig som jag hade tänkt vara, men det hanns helt enkelt inte med. Skulle ha gymmat idag efter skolan egentligen, men min kropp känner av träningsstarten efter träningsuppehållet så det får bli efter några dagars vila tror jag minsann :P
Först var det skola idag, sedan köpte jag några kursböcker till juridiken och åkte hem. Väl hemma har jag skrivit rent alla föreläsningsanteckningarna och nu ska jag äta och sedan göra mig i ordning för att gå på studentskiva med Lisa och Kamilla!
Får skriva mer senare om jag hinner, annars kommer det imorn efter att jag varit hos frisören :)

There will be pictures to see!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0