Harry Potter...

...räddade min kväll!
Kort efter att jag skrivit klart förra inlägget insåg jag att Harry Potter och de vises sten går på TV3 idag och eftersom jag inte sett den på evigheter så när valet stod mellan en promenad ensam på Lidingö utan att säkert veta om jag fick sällskap via mobilen och att bädda ner mig i sängen och ha det mysigt medan jag såg på Harry Potter var valet ganska enkelt måste jag ju erkänna.
Jag kände inte för att ta itu med de där känslorna och tankarna just nu, dem kan jag ta imorn när jag är på gymet och bara har musiken i min iPod som sällskap och senare i simbassängen i Salem då jag inte ens har musiken med mig utan bara det kluckande vattnet.

Nej nu ska jag fortsätta titta på filmen :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0