Jag älskar min nya leksak

Jag har fått igång min nya mobil och den är underbar, jag älskar den!
Visserligen har jag inget minneskort i den ännu, men det kan vi förhoppningvis lösa imorn när jag kommer hem till mamma då brorsans gamla minneskort förhoppningsvis passar.
Nu ska jag bara sätta mig och föra över lite grejer från den gamla mobilen till datorn så jag kan lägga in det på den nya när jag fått tag på ett minneskort.

Igår var en kanon mysig dag, städade och fixade lite i rummet på landet, låg ute i solen och njöt en stund innan det var dags för middag. Jag lyckades då bränna mig i mungipan på en hamburgare som precis kommit från grillen, det var inte speciellt skönt och det var helt idiotiskt tänkt att ta en tugga på den redan från början.
Sedan var det att trängas i bilen ett par timmar för att komma hem till mamma och lämna lite grejer samt hämta nya och föra över pengar från sparkontot för att kunna köpa mobilen.
Efter det åkte vi till Huddinge och hämtade upp min nya mobil och sedan lämnade pappa och dem av mig hos Basse. Vi satt och kollade på film, pratade och hade det bara lugnt och skönt och sov länge idag. Mkt trevligt :)

Idag har jag varit och tittat när MJ stod högvakten och då också vaktavlösningen. Det är nog faktiskt första gången jag ser vaktavlösningen insåg jag när jag stod där. Det är lite illa, har bott i Stockholm hela mitt snart 20åriga liv och aldrig sett vaktavlösningen, kan det vara så illa eller var jag bara för liten för att minnas sist jag såg den?
Han var iaf mkt stilig där han stod i sin uniform och med sitt kära vapen på axeln! Det märktes verkligen att han trivdes som fisken i vattnet, han är helt klart i sitt rätta element just nu. Termen just nu används då han faktiskt i skrivandets stund också står där utanför Stockholms slott.

Nej nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva så jag ska väl avsluta med en bild på MJ.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0