Jag ska gifta mig...

...med Emelie!!!
Jag vet att det kommer lite plötsligt och lite oväntat kanske, men Emelie svarade på mitt frieri i det förra inlägget och då insåg jag att det är Emelie jag är menad att vara med! Vad säger du älskling, 1 maj när den nya lagen om könsneutrala äktenskap träder i kraft?
Jag kan knappt bärga mig och det är så mycket att fixa, måste hinna köpa ringar, få dem graverade och så måste man bjuda in alla med så kort varsel och hinna hitta klänning och bestämma meny och boka lokal och vigelsförrättare! Hjälp vad mycket det blev att göra eftersom jag kanske ska gifta mig redan om tre veckor! OMG!
Jag älskar dig Emelie <3

Haha skämt å sido, jag ska inte gifta mig, men det fanns några sanningar iaf, dels att Emelie förklarade att hon vill gifta sig med mig och dels att jag älskar Emelie! Hon är en riktig pärla och vet precis hur hon ska få mig att le till och med när jag vill slå ihjäl kunder på jobbet, eller när jag gråter av andra orsaker.
Som sagt så är jag på landet i Motala med pappa, Anne-Marie och Niklas. Idag har vi varit inne vid Motala återvinning och jag hittade fyra böcker och en klänning som tillsammans kostade 90 kr, mkt trevliga priser måste jag ju tycka! Jag har också läst en del juridik, eller ja, några kapitel iaf så det går framåt.
Har även funnits andra saker som lättat upp mitt humör och mina tankar lite.

Nej nu ska jag fortsätta bråka med MSN som inte vill funka det minsta och om det inte vill funka så får jag fortsätta läsa eller kanske se nån film. Hmm.. Vad det blir märker vi ;)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie of Course!

mihi <3

2009-04-10 @ 14:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0