Sista dagen på landet

Jo, så är det. Idag åker vi hem, bara lite mer än fyra timmar kvar tills vi åker till och med.
Det har varit helt underbart här nere, sol och varmt och helt galet mysigt. Jag skulle kunna stanna en vecka till om det inte vore för att det finns vissa saker där hemma som drar i mig. Så på ett sätt längtar jag ju lite hem också måste jag väl erkänna.

Nya mobilen är väl helt klart ett stort dragplåster till att jag vill hem eftersom min mobil nu insett att den kommer att bli utbytt snart och dummar sig ännu mer än vanligt i ren protest. Och jag kommer ha kvar samma nummer som jag har nu, har aldrig bytt nummer tidigare så känns ju lite idiotiskt att göra det nu när alla har mitt nummer.

Nu ska jag läsa lite juridik igen, har den här helgen hunnit ta mig igenom två av böckerna, och sen ska jag packa så jag är redo att packa in allt i bilen halv fyra när vi tänder grillen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0